rendőrség. erőszak. mind hülyék vagytok?

Na jó. Én bevallom: engem felizgat a miniszoknya. Vagy picsagatya. Meg a csipkés harisnya. Meg a mély dekoltázs. Úgy is mondhatnám, hogy nem bírok nem odanézni. Ez van. Majd elnyomok pár miatyánkot. Persze ettől még nem erőszakolok meg senkit. Ezért nem jár dicséret, de a tény, tény marad. ha meglátok egy nőt ilyen szerelésben beindul a fantáziám. Küzdök is vele rendesen. Ez az én dolgom. De azt nem tudom hova tenni, hogy ennyire felkapjátok a vizet ezen a szaros rendőrségi videón. Most komolyan, nem veszitek észre milyen világban élünk? Számomra legalább annyira evidencia, hogy a nem érdemes a tűzzel játszani, mint az, hogy a legtöbb politikus lop. Vagy legalább is simlizik néha. Ahogy a legtöbb ember is. Értem én, hogy gáz, hogy a nők is felelősek az erőszakért és mélyen hányingerem van tőle, hogy a bíróságon, az intézményekben és a jogi környezetben ez a szemlélet terjedhet. De azért álljon már meg a menet. Ez egy megelőző videó akar lenni, ami a nőköz próbál szólni. Én nagyon is egyet értek azzal, hogy kurvára érdemes minden nőnek / lánynak odafigyelnie a picsácskájára. Mert megelőzni igenis lehet az ilyen történeteket. Persze nem 100%-osan, de azért sokat lehet tenni érte. Az már más kérdés, hogy ha megtörtént, akkor ne kenjék az egészet az áldozatra, hogy milyen ruhát vett fel. De ez a primer és lebutított kommunikáció, ami most megy a nőkkel, meg az erőszakkal kapcsolatban rohadt szánalmas. Az erőszak egy nagyon komoly dolog, aminek szerintem mindkét oldalon nagyon komoly családi háttere van. Mindkét oldalon. Én sok olyan lányt ismerek, akik spiri nyelven szólva bevonzák az ilyen eseteket, de ezek hátterében sokszor családi sémák állnak. Az, hogy mit szokott meg otthon és ahhoz képest miként viselkedik a világban. Rengeteg lányt ismerek, akinek meg soha még csak hasonló sem volt az életében. Egyszerűen azért, mert nem úgy él, hogy ilyenbe keveredne. Szóval erről az egészről úgy beszélgetni, hogy menjen a rendőrség a picsácskába, szerintem elég begyepesedett dolog. Részemről örülök, hogy van aki megtöri a tabut és rászól a lányokra. Most komolyan, kinek készítsenek megelőző videót, a bűnözőknek? Ez olyan mintha az önvédelmi tanfolyamot a rablóknak tartanák. Lányok, nők: itt szerintem csak arról van szó, hogy figyeljetek kicsit jobban magatokra. Mikor mi régen jártunk bulizni, akkor pl. mindig figyeltünk a velünk lévő lányokra. Volt köztük egy, aki pl. annyira ki tudta ütni magát estéről estére, hogy a házibuliban megjelenő rendőröknek is nyomta a simulós táncot, mikor kiérkeztek. Tudtuk, hogy ilyen és mindig figyeltünk rá a fél szemünkkel. Tényleg gáz, hogy olyan világban élünk, ahol a szórakozóhelyek lassan húspiaccá válnak, de az nem megoldás, ha ezt nem vesszük észre. Nekem már az is sok néha, hogy a nálam fiatalabb korosztály mennyire gátlástalan szexuális téren. A fojtogatós szex szinte hétköznapi, a wc-ben szopás alap, a 3-mas / csoportos szex meg egyenesen cool. Nem tudok ebben már őszintén részt venni, de el sem fordítom a fejem. ha tetszik, ha nem, erre halad a világ. Egyesek szerint mindig is ilyen volt. Vagy még ilyenebb. Pl. a fiatal fiúk ánuszát tágító nagy görög gondolkodók idején. A magam részéről igyekszem tisztességesen bánni minden nővel, akivel valaha dolgom volt és lesz az életben. De sokszor nehéz pl. nem beleszaladni olyan helyzetekbe, amik már az erőszak határát súrolják. Félrészegen / részegen sokszor magam sem tudom, hogy jutunk olyan helyzetbe, hogy wc-ben, bokorban, kocsiban, liftben vagy a tököm tudja még hol egymásnak esünk. Már ha egymásnak estünk és nem valami más volt. Tényleg nehéz ebben kiigazodni. Múltkor egy lány csak azért majdnem megdugatta magát velem, mert a villamoson épp elég határozottan viselkedtem a bátyámmal, akit elküldtem a faszba. Olyan sóvárgó szemmel nézett rám, hogy leszálltam a villamosról utána és megszólítottam. Elmesélte, hogy vidéki lány, valami csávó lakásában lakik, akinek tartozik pénzzel, mert még nincs munkája stb. Kérdeztem ismeri e a csávót. Mondta, hogy nem annyira. Még otthon találkozott vele párszor, kedvesnek tűnt ect. Kérdeztem bántja e, mire mondta, hogy nem. Vagy elhiszem vagy nem. Dumáltunk még pár saroknyit, konkrétan mentünk a lakása felé. Egy sarokkal a háza előtt megálltam és mondtam, hogy megyek. Még talán a szex is szóbakerült. Mondtam neki, hogy biztos jó dugás lenne, de nem tudok most felelősséget vállalni érte. Számomra egyértelmű volt, hogy egy olyan kemény és határozott fickóra van szüksége, aki a villamoson voltam, hogy kiszakítsa abból az élethelyzetből amibe keveredett. Voltam már ilyen helyzetben nem egyszer. hogy belekerültem ilyen káoszba, ahol kb. ki kellett menteni egy lányt ilyen és ehhez hasonló helyzetekből. Isten látja lelkem, nagyon sajnáltam a lányt, de nem tudok mindenkiért felelősséget vállalni. Mondtam neki, hogy minél előbb szerezzen munkát és költözzön saját lakásba, ne függjön kvázi ismeretlen férfiaktól, mert abból könnyen lehet nagyobb baj. Aztán eljöttem. Otthon persze kivertem. Így megy ez manapság. A magam részéről örülök, ha azokat az embereket tudom segíteni, akik közel állnak hozzám. Ők sincsenek kevesen. De bassza meg, ez egy nagyon eltorzult világ. És tapasztalatom szerint a kicsit is rendezetlen családi háttérrel rendelkező nőket nagyon könnyű megvezetni. És jellemzően az ilyen lányok ki vannak éhezve arra, hogy valaki vigyázzon rájuk. És jellemzően az ilyen lányok kihívóan öltözködnek és viselkednek. Még ha tudtukon kívül is. Jó, Nekem nagyon szimpatikus, ha van valaki, aki erre figyelmezteti őket. Én is igyekszem mindig, ha ilyesmi történik az életemben. Persze nem vagyok grál lovag, voltak már egy éjszakás kalandjaim is, de azokat sem fejeztem be soha a dugás után. Mindig figyeltem rá, hogy ha vannak lezáratlan érzelmi következmények, akkor őszintén megbeszéljük őket. De a kihívó viselkedés létezik! Annak része a ruha, a kacérkodó mozdulatok és mondatok és a sejtelmes mosolyok, pillantások. És igen, sok beteg és frusztrált fickó van. Én sem vagyok épp 100-as. De nálam vannak még rosszabbak. De az is biztos, hogy a nők sincsenek teljesen maguknál. Egy bizonyos pont után elhangzó nem, épp annyira lehet izgató, mint megállító. Neveltetés kérdése. Ahogy szerintem az is, hogy miért mondja a lány, hogy nem. Pl. azért mert épp egy olyan határt lép át, amit nem volt szabad neki, pedig szeretné. Én igyekszem komolyan venni a nőket, de amikor kihívóan viselkednek velem órákon át és utána benyomnak egy nemet, akkor azért néha nehéz komolyan venni titeket. Engem nem úgy neveltek, hogy ne tudjam türtőztetni magam. De van akit igen. Vagy épp nem neveltek sehogy. Szoktam is ilyeneket csinálni manapság, hogy ha egy nőn olyan pólót látok, hogy Kiss me, vagy i'm a bitch, akkor szólok neki, hogy csak akkor hordja, ha komolyan gondolja, mert én pl. benne vagyok. Tőlem itt és most lehet kurva, vagy mehet a csók. Eléggé meg szoktak lepődni. Pedig csak arra reagálok, amit a világ felé közvetítenek, pl. felém. Az esetek 90%-ban az a vége, hogy hirtelen zavarba jönnek és magukhoz térnek. 30%-ban mikor később látom őket, visszafogottabb pólóban vannak, vagy épp a pasijukkal ölelkeznek. Mert persze sokuknak pasija is van. Csak épp olyan mókás kacérkodni másokkal közben. Velem lehet kacérkodni, csak épp komolyan veszem a dolgot. Nem erőszakoskodom, csak visszajelzem, hogy milyen impulzusokat közöl felém a viselkedésével, az öltözködésével és hogy részemről átjött az üzenet, benne vagyok. Én így veszek részt a prevencióban. A rendőrség meg a maga, esetlen módján. De szerintem a megelőzést és a jogi következményeket mindenképp érdemes külön venni. A megelőzés inkább a leendő / lehetséges áldozat dolga szerintem. Már csak azért is, mert ha megtesz ezt azt a saját védelme érdekében, akkor a büntető eljárás során nem kell ezeket a hülye köröket lefutni, ha mégis megtörténik a tragédia. Kicsit olyan ez, mint ha hideg van az utcán, akkor felöltözöm rendesen. Aztán ha mégis megfázom, akkor a dokinak elmondom, hogy volt rajtam sál, sapka, meg kabát is. Akkor valószínűleg valakitől, vagy valamiből (kaja) kaptam el a betegséget. Persze ha nem volt rajtam sapka, akkor viszonylag evidens a dolog. Nekem ebből a videóból az jött le, hogy a mai szórakoztató ipart leginkább egy húspiac, ami számomra nem ismeretlen. A húspiacon a smink, a kihívó ruha és viselkedés fokozza a piaci értékünket. Nekem ez is evidencia. Épp ezért érdemes figyelni egymásra, nehogy valami agyatlan barom kihasználja a lehetőséget, hogy félrészegen / részegen, tántorgunk az utcán, mert a barátnőink aznap estére elkeltek. Nekem kicsit sem arról szól ez az egész, hogy ne menj bulizni. Vagy, hogy csak a nők lennének a hibásak az erőszakért. Inkább arról, hogy ne menj egyedül, gondold meg hova mész, kikkel és a szerint öltözz fel, figyelj a viselkedésedre. Pl. egy házibuliban viszonylag kisebb az esély ilyenre. Ott szerintem belefér minden. Ahogy egy szórakozóhelyen is. Csak akkor figyeljetek egymásra. Mindenhol vannak biztonsági őrök. ha valaki annyira be van baszva, hogy nem tud magáról, akkor hívjatok neki egy taxit. Vagy valaki kísérje haza. Ilyenek. Nekünk ez régen alap volt. Most meg olyan, mintha azon menne a vekengés, hogy ne kelljen már ilyenekre figyelni, ha bulizni megyünk. Mi még azért mentünk anno bulizni, hogy együtt legyünk. Így is volt nem egy kalandunk. De bajba sosem keveredtünk. Nekem nagyon furcsa, hogy manapság mintha minden másnál az lenne a legfontosabb, hogy senki ne szóljon bele semmibe, amit csinálok. Persze lehet így élni, csak épp elég magányos. Én örülök, hogy olyan gyerekkorom volt, hogy ilyenekről nem kellett videókat néznem. Mert tudtuk milyen a világ és vigyáztunk egymásra. MInden nőnek, lánynak ajánlom figyelmébe, hogy létezik ilyen. ha nem ilyen közegben vagy, akkor meg érdemes elgondolkodni, hogy kikkel vagy egy közösségben és miért. És leginkább keress olyan embereket, akik miattad mennek bulizni valahova, nem azért hogy meg legyenek dugogatva. Mert akkor könnyen magadra maradhatsz egy nagyon csúnya helyzetben. És tudom, hogy sokatok szerint nagyon gáz, hogy ilyeneket írok. Mert feminizmus, egyenlőség, meg anyámfasza. Nekem mindegy. Mindenki azt csinál, amit akar. Én pl. így szoktam járni bulizni. Küzdhettek tovább azért, hogy a nőknek ne kelljen figyelni semmire, ha bulizni mennek én inkább azt választom, hogy figyelek azokra a nőkre, akik a társaságomban vannak. És szólok, ha azt látom szerintem baj van. Ezért írtam ezt a posztot. Mert szerintem baj van. És nem, vagy nem csak a rendőrségi videóval. 

frissítés: ezekről a videókról van szó: http://www.pecsistop.hu/regio/tehetsz-rola-ha-megeroszakolnak-mondja-a-rendorseg/1279933/. egyébként tegnap bementem cigit venni egy nemzeti (jajajjaj, hogy köpném arcon magam) dohányboltba, ahol egy huszonx éves lány volt az eladó. és gondolom még ma is az. kilátszott a tetoválása a pólója alól. ott volt a bal válla alatt a mellkasán. egy szöveg. megkérdeztem mi van odaírva. "Isten megteremtette a rendőrt, mert hősökre volt szüksége." Meglepődtem, nem ilyen közegben élek. Mi leginkább utálni szoktuk őket a mozgalmár közegben, max. a kegyes Rudi becenévvel illetjük őket. Úgyhogy megkérdeztem miért ez van rajta, már ha szabad. Mondta, hogy az akar lenni. "Végre egy normális ember." Bukott ki belőlem. Persze "csak" egy nemzeti dohányboltos eladólány. Persze neki sosem lesznek olyan magvas gondolatai mint nekem. Persze milyen szomorú történet. Ja, persze. Inkább egy ilyen lány mint 100 mozgalmár feminista. Ideje lenne észrevenni talán, hogy a csendes többség nem a hőzöngésből él, hanem él. És sokszor azokat a hőzöngőket is védik, akik egyébként olyan megátalkodottul küzdenek a rendszer ellen. Aki egy kicsit is szereti és foglalkozott a magyar nyelvvel, annak ajánlom figyelmébe a következőt: rend szer. Ideje lenne mindenkinek megtalálnia a helyét benne, mielőtt totális káoszba tüntet-jük a világot. 

Címkék: erőszak